PărințiPentru MămiciPentru Tătici

Mâncarea, cum puteți introduce noi produse în meniul unei cafenele

Explorarea relației dintre cafea și mâncarea specifică este primul pas către crearea unui meniu

Mâncarea, cum puteți introduce noi produse în meniul unei cafenele. Explorați relația dintre cafenelele de specialitate și mâncarea oferită.

Introducerea de noi clienți în specialitățile de cafea sau oferirea pasionaților de noi soiuri exotice. Acestea reprezintă lucrurile minunate în administrarea unei cafenele de specialitate.

Mâncarea poate fi „ingredientul” lipsă din afacere

Trebuie să cumpărați cafele populare și mai puțin cunoscute. Să le serviți clienților fericiți și să câștigați bani, toate în același timp.

Poate fi un efort profitabil. Însă servirea clienților și cultivarea unui spațiu primitor pentru ca aceștia să se bucure de cafea poate fi scump.

În aceste situații, puteți lua în considerare să adăugați mâncarea în meniul dvs. Ar putea să vă ajute aici. Pe de altă parte, vă va solicita să luați în considerare diferiți factori.

Explorarea relației dintre cafea și mâncarea specifică este primul pas către crearea unui meniu. Un meniu care să se potrivească cel mai bine situației dvs. particulare.

1. Luați în considerare diferențele regionale

Pentru unele cafenele, servirea mâncării este ceva ce are loc de ani buni. Puteți crea o parte din meniul de patiserie în aliniere cu produsele de sezon din capsule tassimo.

Acesta este motivul pentru care e important să știți care sunt preferințele pieței.

Preferințele culturale și religioase sunt importante aici. De exemplu, în cazul în care cafeneaua dvs. se află într-o țară cu o populație musulmană sau evreiască.

Opțiunile Kosher și Halaal (și evitarea produselor din carne de porc) ar putea fi esențiale. Acest lucru ar implica, de asemenea, să aveți grijă să dezvăluiți ingredientele. Eventual, puteți să investiți și în identificarea etichetării.

De asemenea, trebuie luate în considerare și diferențe regionale mai puțin evidente. Globalizarea duce la expunerea oamenilor la alimente din alte culturi. Mulți vor prefera anumite arome și texturi cu care sunt obișnuiți.

De exemplu, brânza nu e o bază în majoritatea dietelor chineze, deși acest lucru s-ar putea schimba în viitor. În țări precum Japonia și Singapore, micul dejun savuros e, de obicei, asociat cu prânzul sau cina.

În Europa sunt prezente produse de patiserie sau pâine în meniurile de dimineață.

Nu sunteți sigur cum să aflați ce alimente își doresc clienții dvs. (sau ce stiluri de viață trăiesc)? Social media poate oferi o mulțime de informații.

2. Atenție la tendințele alimentare privind mâncarea

Tendințele joacă un rol incontestabil în crearea unui meniu pentru clienți. Acest lucru se leagă de popularitatea mâncării „Instagramabile”.

Mâncarea lângă o cafea din capsule Espresso Point reprezintă un apel vizual unic. Acesta apare în postările de pe platformele de socializare. Milenialii, fiind o forță motrice pe scena cafelei, preferințele lor alimentare trebuie luate în considerare.

Creșterea alternativelor pe bază de plante va continua să crească în popularitate. Cârnați vegetarieni și chiar pateuri ce arată și au gust de carne, dar nu conțin așa ceva.

O altă tendință va fi consumul mai local și sezonier. Clienții iau în considerare amprenta de carbon a importurilor și transporturilor alimentare. Mai ales pentru cele din afara sezonului.

Se va vedea o schimbare către meniuri ce iau în considerare ceea ce este disponibil în fiecare sezon. De asemenea, se va ține cont de oferta din imediata apropiere a locului în care se servește.

Deșeurile alimentare vor fi și ele sub lumina reflectoarelor. Gătirea și prepararea de alimente fără deșeuri devine importantă pentru consumatori.

Acest lucru ar putea implica găsirea unor modalități inovatoare de a reutiliza resturile. Acestea sunt, de obicei, aruncate. Găsiți modalități de a le repune în alte alimente sau băuturi.

Puteți contribui la reducerea costurilor, în același timp.

3. Luați în considerare crearea de perechi în legătură cu specialitățile oferite

Specialitățile de cafea se referă la a oferi clienților un produs de înaltă calitate. Fiecare dintre acestea trebuie să vină cu atribute unice.

Acest lucru este în comun cu alte câteva alimente de specialitate care câștigă popularitate pe piață. De exemplu, ciocolata artizanală, precum și alte produse premium artizanale din loturi mici.

Cafenelele ar putea crește atât vânzările de cafea, cât și cele de produse alimentare. Se pot realiza cursuri de degustare sau meniuri de asociere.

Cel mai simplu mod în care se poate obține acest lucru este prin asocierea ciocolatei cu cafeaua. Acest lucru necesită cea mai redusă cantitate de preparare.

Mai mult, e o combinație cu care cei mai mulți clienți sunt familiarizați. Sunt posibile zeci de combinații, în funcție de ce cafea aveți pe stoc.

De exemplu, un espresso columbian sau brazilian ar putea fi asociat cu o ciocolată de 70%. Aromele întunecate ale ciocolatei se vor potrivi bine cu gustul cafelei.

O cafea picantă și îndrăzneață se poate asorta cu o ciocolată amară de 53%. O cafea florală, citrică, ar putea funcționa cu o ciocolată de cacao mai dulce și mai acidă.

4. Producție internă vs găsirea partenerilor în legătură cu mâncarea servită

O considerație importantă este dacă doriți să pregătiți mâncarea de la zero în unitatea dvs. Sau poate vă asociați cu un furnizor care ar fi dispus să ofere mâncarea în spațiul dvs.

Depinde de capacitatea dvs. în ceea ce privește personalul, spațiul și resursele.

Pregătirea propriului aliment poate necesita permisiuni sau certificări. Nu trebuie uitate nici echipamentele speciale, precum și pregătirea pentru siguranța alimentară.

Aceste activități vor avea impact asupra tipului de alimente servite.

Aceaste opțiuni s-ar putea să nu se potrivească tuturor cafenelelor. Ar putea fi mai bine să vă asociați cu o afacere care pregătește mâncarea conform specificațiilor cerute.

Pe de altă parte, poate nu are spațiul de vânzare cu amănuntul pentru promovarea și vânzarea acesteia. O asemenea situație va fi avantajoasă dacă nu doriți să investiți în echipamente și licențe.

Este imposibil să calculăm numărul de cafenele din lume, cu zeci de deschideri și închideri, în fiecare zi. Se estimează că piața de cafenele europene va crește cu aproximativ 4.8% în fiecare an, până în 2023.

Acest lucru înseamnă că în majoritatea zonelor, concurența dintre cafenele va fi ridicată.

Concluzie

Ce trebuie să faceți înainte de a lua în considerare adăugarea de mâncare în meniul dvs.? Va trebui să calculați dacă ar fi posibil să o faceți din punct de vedere financiar.

Modul în care plătiți prețul mâncării va depinde de diverși factori. Inclusiv de cât de mult sunt clienții dispuși să cheltuiască pentru fiecare produs. Nu trebuie uitat nici costul de producție, precum și ce încasează cei mai apropiați concurenți.

În final, obiectivul dvs. în specialitatea de cafea este să-i faceți pe clienții dvs. fericiți. Nu în ultimul rând, trebuie și să obțineți un venit, în același timp.

Prin adăugarea de mâncare în meniu puteți aduce plus valoare pentru un client.

Articole Recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
Close
Close